Firemní workshop

Prezentujte vaši společnost studentům interaktivní formou na praktickém workshopu. Nechte účastníky vyzkoušet si, na jakých úkolech ve vaší společnosti pracujete. Zapojte uchazeče do diskuze a hned tak poznejte, koho máte před sebou. 

  fyzicky na fakultě MUNI
  jen vy a studenti
  90 minut, včetně networkingu
  pro cca 30 studentů
občerstvení zajištěno


Cena: 17 000 Kč bez DPH

Co služba zahrnuje

  • poradenstvívedenívytvoření úspěšného workshopu
  • 90 minutový prostor včetně času na navázání kontaktů
  • pronájem místnosti pro cca 30 studentů
  • použití AV vybavení včetně počítače, obrazovkyzvuku. Digitální materiály si přineste na vlastním notebookuna paměťové kartě. Nemůžeme zaručit, že vám bude umožněno připojení notebooku.
  • Přístup k wifi
  • Propagace mezi cílovou skupinou studentů
  • Cílený e-mail propagující vaši akci
  • Zařazení do kalendáře akcí KC

Jak se ke službě přihlásit

Aktuální nabídku akcí připravujemepředstihem a pro každý semestr zvlášť. Kontaktujte nás a rezervujte si volná místa.

Naše tipy:

  • Aby byla návštěvnost workshopu co nejvyšší, s ohledem na akademický rok, konají se akce od října do listopadu a od března do dubna.
  • Doporučená délka workshopu je 60 minut, 30 minut využijte na networking.
  • Do popisu workshopu je vhodné napsat cíl, výsledky a přínos pro studenta.
  • Workshop je ideální volbou pro společnosti, které hledají nové zaměstnance z řad studentů.

Aktuálně plánujeme

V současné době plánujeme termíny na jaro 2024, všechna místa v tomto semestru už jsou obsazena. Pokud máte zájem, dejte nám vědět.

Zobrazit přehled eventů Chci si rezervovat workshop

Bez popisku
Bez popisku
Bez popisku
Bez popisku

Často se ptáte

Může se za společnost zúčastnit více prezentujících?

Určitě! V případě interaktivního workshopu to dokonce doporučujeme. Díky tomu budete mít i více příležitostí se blíže poznat se studenty, zodpovědět jejich dotazy a pomoci jim s plněním úkolu.  

Jaká témata jsou pro workshop vhodná?

Při výběru tématu záleží, co je vaším cílem. Máte zájem o branding napříč různými fakultami? Zvolte obecnější téma, např. leadership v praxi, finanční gramotnost, efektivní komunikace. Chcete cílit na konkrétní skupinu studentů? V tom případě doporučujeme zvolit takové téma, které je osloví, např. jak na daně, rozjeď svůj projekt díky design thinking, datová integrace v praxi. Rádi vám s volbou tématu a zacílením na studenty pomůžeme. 

Kde se akce koná?

Workshop se koná výhradně na půdě Masarykově univerzity. 

Máte jinou otázku?

Napište nám.

Viktória Matejová

koordinátorka vztahů se zaměstnavateli - Partnerství a eventy

telefon: 771 265 562
e‑mail:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info