Kariérní den: Networking se zástupci HR týmů nejrůznějších společností

  • 17. června 2025
    10:00 – 12:00
  • Registrace na akci
    Událost již proběhla

Na koho se můžete těšit:

Kateřina Frank a Nadežda Brziaková z KBC Global Services

V rámci Talent Acquisition tímu sa venujeme primárne náborovému procesu na rôzne pozície naprieč skupinou KBC Global Services. Okrem náboru nových zamestnancov je neoddeliteľnou súčasťou našej práce aj podpora súčasných zamestnancov firmy pri interných zmenách pozícií (pomoc s nájdením vhodnej pozície na základe ich znalostí a ambícií).

Radi účastníkom poradíme s otázkami k výberovému procesu, priblížime im náš program vhodný pre absolventov - KBC Enter program či predstavíme firemnú kultúru.

Kateřina Frank

Talent Acquisition Partner

Nadežda Brziaková

Talent Acquisition Associate

Tereza Hantáková a Alžběta Prokešová Pellarová z KPMG

🗣️ Vedení pohovorů & strategie náboru

V rámci náboru se zaměřujeme na efektivní vedení pohovorů formou assessment center nebo individuálních pohovorů s case study, kde sledujeme nejen odborné znalosti kandidátů, ale i jejich vnitřní motivaci, týmovou kooperaci a vzájemný fit. Úzce spolupracujeme s jednotlivými odděleními, abychom porozuměli jejich specifickým požadavkům na nové kolegy. Na základě těchto dialogů navrhujeme cílené náborové strategie, které zahrnují výběr vhodných kanálů (např. pracovní portály, sociální sítě, veletrhy), načasování kampaní i formu komunikace.

🎓 Organizace workshopů / přednášek / veletrhů na VŠ

Pravidelně se účastníme veletrhů na vysokých školách, kde studentům přibližujeme možnosti uplatnění v KPMG nebo třeba konzultujeme CV. Kromě toho organizujeme i workshopy a přednášky, které studentům pomáhají lépe se připravit na vstup do pracovního života.

🌟 Employer branding

Chceme, aby nás studenti i absolventi vnímali jako atraktivního a férového zaměstnavatele, aktivně komunikujeme naše hodnoty, firemní kulturu a příběhy zaměstnanců prostřednictvím sociálních sítí, blogů i osobních setkání. Na studentských akcích se snažíme vytvořit přátelskou atmosféru, kde se mohou zájemci otevřeně ptát a získat autentický pohled na to, jaké to je u nás pracovat.

Tereza Hantáková

Head of Recruitment & HRB

Alžběta Prokešová Pellarová

Recruitment Specialist

Ester Šebková a Tereza Brůžková z Heineken

V HR se pohybuji již sedm let – od externího náboru až po kompletní HR agendu ve výrobní firmě. Aktuálně působím jako People Business Partner ve společnosti Heineken, kde podporuji týmy z oddělení obchodu, marketingu, financí, IT i HR. Věnuji se nejen náboru a onboardingu, ale také performance managementu – nastavování rozvojových plánů zaměstnanců, podpoře manažerů při ročních hodnoceních i práci s talenty. Jsem rovněž trenérkou v interním HEINEKEN programu LEAD, kde pomáháme našim leaderům rozvíjet jejich manažerské dovednosti. Ráda poradím s výběrovým řízením, motivací lidí i tím, jak udržet HR procesy funkční, ale zároveň lidské.

Ester Šebková

People Business Partner Junior

Domi Pivodová Lišková

Během 9 let v HR jsem se potkala snad s každou oblastí – od pracovněprávní administrativy, zaměstnávání cizinců a BOZP přes tvorbu talentového programu až po aktivní práci s firemní kulturou a hodnotami. Celou mou kariérní cestou mě pak provází nábor jako moje srdcovka, snažím se také zvýšit úroveň candidate experience na českém trhu. Ráda poradím s dotazy na pracovní právo nebo vysvětlím, co po tobě ve výběrku chtějí HR a co hiring manažeři. Můžeme probrat i co obnáší práce v HR, jaké dovednosti budou pro trh práce důležité v budoucnu, jak pro hledání práce využít AI nebo kde a jak získat první pracovní zkušenosti po škole.

P.S. Pokud by tě zajímala práce s chybou, ráda posdílím, jak jsem kdysi do pozvánek na pohovor zapomínala přidat kandidáta, nebo jak se řeší, když uděláš chybu ve mzdách…

Domi Pivodová Lišková

HR Business Partnerka, Kariérová poradkyně

Petra Němcová z Nadace Partnerství

Pečuji o tým 74 kolegyň a kolegů v Nadaci Partnerství – lidí, kteří svou prací každý den pomáhají chránit životní prostředí. Starám se o to, abychom měli dobré podmínky pro práci i rozvoj. Řeším nábor, zaškolení, nastavení férových procesů, podporu týmů i péči o pracovní kulturu. Přijďte se za mnou poradit – třeba o tom, co personalistky ocení v životopise, motivačním dopise nebo u rozhovoru o spolupráci. Ráda se podělím o tipy, co může zlepšit vaši prezentaci a pomoct vám najít práci, která vám bude dávat smysl. Zároveň vám ráda přiblížím, proč může být práce v nezisku nejen smysluplná, ale i osobně obohacující – možná větší „zisk“, než čekáte.Těším se na setkání.

Petra Němcová

Personalistka Nadace Partnerství

Ondřej Šimeček z České televize

  • absolvent žurnalistiky na FSS a Hospodářské politiky na ESF MU
  • 10 let v České televizi – prošel od pozice stážisty postupně přes asistenta editora, redaktora, editora až po šéfredaktora. Ve vedení redakce působím rok a půl
  • vzhledem k rostoucí úloze zpravodajství a posilování role regionální produkce spolupracuji úzce s HR na velmi častých náborech do všech pozic napříč redakcí (stážisté, redaktoři, editoři, sociální sítě, kameramani, grafici, produkční atd.)
  • účastníkům rád vysvětlím o čem je práce v televizi veřejné služby na celé škále pozic od ekonomických, administrativních, až po kreativní, marketingové nebo technické – poradím, kde pracovní příležitosti sledovat, jak se připravit na pohovor nebo jaké benefity se pojí s prací pro Českou televizi
  • fuck-up: když jsem si myslel, že studenti skočí po práci v ČT

Ondřej Šimeček

vedoucí redaktor, redakce zpravodajství ČT Brno

Andrea Lexová z Home Credit

Jsem Andrea Lexová, studentka 5. ročníku Právnické fakulty Masarykovy univerzity a náborová specialistka v Home Credit a.s. V HR jsem začínala ve studentském spolku, kde jsem každý semestr nabírala nové členy, a právě díky těmto zkušenostem jsem se dostala na pozici náborové specialistky v korporátu, kde jsem působím přes dva a půl roku. V rámci náboru jsem se věnovala především komunikaci s kandidáty, domlouvání pohovorů a prvotní fázi výběrového řízení.

Ráda nabídnu pohled na to, jak díky studentským aktivitám otevřít dveře do oboru, který přímo nestudujete. Můžu pomoct i s tím, jak mimostudijní zkušenosti přetavit v něco, co dává smysl pro osobní rozvoj nebo co zaujme v životopisu.

A jedna zkušenost, která mi dost dala: vedla jsem desetihlavý tým ve spolku a rychle zjistila, že vedení lidí není moje silná stránka. Byla to ale cenná lekce, díky které jsem tohle poznala včas a ještě dřív, než bych nastoupila do práce, kde by vedení týmu bylo klíčové a mohl by z toho být problém.

Andrea Lexová

Náborová specialistka

Ivana Klašková z FSpS MUNI

Moje práce je docela pestrá! Od nastavování HR strategie přes rozvoj a motivaci zaměstnanců až po každodenní personální agendu. Ráda pomohu s přípravou na pohovor, adaptačním obdobím nebo začátky v HR. Pro mě HR není jen o systémech a procesech, ale hlavně o lidech, vztazích a skutečné podpoře v praxi.

Ivana Klašková

Vedoucí pesonálního oddělení FSpS MU

Přihlášení

Registrace je uzavřena

Událost již proběhla.

Sdílení události

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info