Pracuji jako Manager na oddeleni Customer & Partner Services, kde mam na starosti severni Evropu (UK, IRL, BENELUX, Nordics). Predtim jsem pusobila 10 let na Customer Support oddeleni, kde jsem zacinala na Customer support pozici s francouzstinou, pozdeji jako Supervisor a pote Manager celeho EMEA regionu.
Industry Show Case: Kariéra s jazyky v prostorách ClubCo
-
27. dubna 2022
16:00 – 20:00 -
Registrace na akciUdálost již proběhla
Speciální Industry Show Case: Kariera s jazyky je tu pro všechny, kteří by se rádi setkali se zástupci společností, ve kterých by mohli naplno využít svoji znalost cizích jazyků. Akce je jedinečná v tom, že se uskuteční v krásných prostorách brněnského ClubCo - coworkingových kanceláří. Kromě panelové diskuze, kde se potkáte s personalisty/kami a manažery/kami nebude chybět ani prohlídka kanceláří, networking a drobné občerstvení. Poznejte zajímavé lidi z praxe / potenciální kolegy / prostory, kde byste jednou mohli pracovat. A to nejlepší? My vás tam odvezeme!
Proč se zúčastnit Industry ShowCase:
- Rozšíříte si povědomí o uplatnění se studiem jazykovědných oborů
- Propojíte se s konkrétními zaměstnavateli kteří hledají studenty a studentky k sobě do týmu
- Dozvíte se více o zaměstnavateli, prostorách, ve kterých pracuje, firemní kultuře a pracovních podmínkách
- Uvidíte, jak vypadá náborový proces, jaké by měly být vaše dovednosti (měkké, tvrdé).
Na Industry ShowCase potkáte:
Zebra Technologies
Zebra Technologies představuje přední značku ve sféře tiskáren a čteček čárových kódů, RFID technologie, mobilních počítačů a inteligentních automatizačních systémů ve více než 100 zemích po celém světe. Naše výrobky a technologie mají široké vyžití v obchodě/e-commerce, výrobě, dopravě a logistice, zdravotnictví a veřejném sektoru. Z Brněnských kanceláři podporujeme naše zákazníky a kolegy napříč celým světem s využítím více než 10 evropských jazyků.
Působím v Zebra Technologies v roli globálního Senior HR Manažera. Ve své roli věnuji především dlouhodobé strategii rozvoje talentů a globální podpoře People&Culture v oblasti Customer Success a Customer Service.
V Zebra Technologies pracuji už šest let, z toho poslední dva roky jako Team Leader. Můj tým podporuje zákazníky ve Střední a Východní Evropě, na Blízkém východě a v Jižní Africe. Mluvím anglicky a německy a učím se rusky.
Infosys (Czech Republic) Limited s.r.o.
Infosys je nadnárodní indická společnost patřící mezi největší světové dodavatele služeb v oblasti IT. Na evropském trhu firma působí od roku 2004, kdy bylo založeno první evropské zákaznické centrum v Brně. Z České republiky Infosys poskytuje více jak 26 klientům služby v oblasti technické podpory, administrativy, financí nebo například úpravy mapové aplikace. Zákazníky brněnských služeb tvoří automobilové a výrobní společnosti, banky, pojišťovny, farmaceutické či logistické firmy. Centrum v posledních letech neustále roste a momentálně zaměstnává přes 700 lidí (65 různých národností). Zaměstnanci zajišťují klientskou podporu v 21 světových jazycích, včetně francouzštiny, němčiny nebo španělštiny.
Jmenuji se Iva Třískalová a ve společnosti Infosys působím již pátým rokem jako personální ředitelka. Za tuto dobu prošlo naše brněnské centrum obrovským vývojem. Více než dvojnásobili jsme naši velikost, získali nové prestižní klienty a s nimi zajímavou práci. Ze všeho nejvíc si na své práci vážím skvělého týmu, dynamiky prostředí, která dává prostor k osobnímu a profesnímu růstu a podpory ze strany managementu. Těším se na osobní setkání s Vámi a budoucí spolupráci.
Jmenuji se Lucie Zemanová. Ve společnosti Infosys pracuji od roku 2009. Moje pozice se jmenuje Process Specialist. Mám na starosti školení nováčků a řešení vyjasnění zásad pro naši práci. Připravuji opakovací školení, newslettery a pravidelné průzkumy. V Infosys ráda pracuji, protože se zde potkávám s lidmi z různých zemí a s různými zkušenostmi. Infosys umožňuje svým zaměstnancům navštěvovat zajímavá školení a nabízí také spoustu skvělých online školení. Infosys je skvělé místo pro začátek tvojí kariéry.
Během posledního semestru studie v Brně jsem začal svoji korporátní kariéru právě na Service Desku a za posledních takřka 8 let jsem se vypracoval na pozici Operations Manažera. Tady v Infosys mám na starosti vedení týmu dodávajících různé druhy IT podpory našim mezinárodním zákazníkům.
RWS Moravia
RWS je největší světový poskytovatel jazykových služeb - pomáháme zákazníkům vytvářet, překládat a dodávat jejich obsah ve více než 250 jazycích. Náš globální tým lingvistů, projektových manažerů, specialistů a odborníků na lokalizaci úzce spolupracuje se zákazníky, aby zajistil, že jejich komunikace a obsah bude konzistentní ve všech jazycích a v souladu s daným trhem.
Aleš už skoro pět let pracuje v RWS, kde pomáhá zaměstnancům i manažerům v různých evropských lokalitách řešit složité personální otázky i procesy jako jejich HR Business Partner. Prvních několik let se věnoval také náboru nových zaměstnanců a proto má dobrý přehled o tom, co od práce u nás můžou kandidáti očekávat.
Peter začal svoju cestu v RWS už počas vysokej školy pozícii Junior Localization Lead. Postupne sa vypracoval na Senior Project Managera a aktuálne vedie tím, ktorý má na starosti prípravu a koordináciu prekladov do rôznych jazykov pre firmy z oblasti medicínskych technológii.
Mariana aktuálne pôsobí v spoločnosti ako Senior Linguistic Services Manager. V spoločnosti začínala ako čerstvá absolventka - študentka lingivistiky. Porozpráva Vám o svojej kariérnej ceste a priblíži, ako vyzerá jej bežný pracovný deň.
Harmonogram akce
- 15:20 odchod od Filosofické fakulty na autobus
- 15:23 odchod od Pedagogické fakulty na autobus
- 16:10 – 16:20 Zahájení akce, úvodní slovo
- 16:20 – 16:30 Představení společností
- 16:30 – 17:00 První část panelové diskuse mezi personalisty
- 17:00 – 17:15 Dotazy z publika, konec první části panelové diskuse
- 17:15 – 17:55 (5 minut přestávka)
- 17:25 – 17:55 Druhá část panelové diskuse mezi manažery
- 17:55 –18:10 Dotazy z publika, konec druhé části panelové diskuse
- 18:10 – 18:15 Rozdělení studentů do 3 skupin, všechny skupiny prochází všechny firmy
- 18:15 – 19:15 Prohlídky kanceláří
- 19:15 - 20:00 (20:30) Networking, raut
Důležité organizační pokyny
U této akce je pro nás důležitější než kdy jindy, abyste opravdu přišli, pokud se přihlásíte. Kromě míst v samotném ClubCo pro vás zajišťujeme i autobusovou dopravu. Děkujeme za pochopení.
Akci pro vás připravuje Kariérní centrum ve spolupráci se společností ctp.
Přihlášení
Sdílení události